Saknar dem

Saknar the old good times lite. Eller goda vet jag inte om dom var, men ibland känns det som om dom var bättre än tiden just nu. :P När man följer deras dagar så tänker man vad som hände, och tänk om man träffades nu, vad skulle hända då och sådant. Liksom vi har inte ens någon kontakt nu, känns weird. Saknar väl det lite smått. Minns ju alla goda tider, då vi gjorde allting tillsammans. Då vi gick hand i hand, då det var vi mot världen vid de svåra stunderna. I miss the old time!

Just ja, min studentmotagning (det heter väl så?) kommer bli fail. xD Kommer typ käka middag med the family, sen är det över. :P Haha lol, men har ju inte direkt några vänner man kan bjuda hem och sånt så då får det bli så. xD Känner mig aningen udda när alla andra kommer typ bjuda hem hela släkten och sådant och äta middag med dom, medan jag bara kommer vara med familjen. xD

Men blä, har tråkigt nu. o_o Haha, känns som om jag har skrivit det i varenda inlägg nu. XD Btw, imorgon blir det en ledig dag för mig. ^^ Har bara en enda lektion så jag stannar hemma istället. :P Och nu är det typ bara två veckor kvar tills jag ska träffa psykologen, fett nice. :D

Nu har jag skrivit klart mitt CV också så det rä bra. ^^

Nu ska jag sociala mig på msn, bye! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0