Piercad!

Nu är nypiercad! :D Piercade (eller tog hål, vad man nu vill säga) öronsnibben, tog bara på ett dock. Vill inte ha hål i båda. :P Det tog en jävla tid att komma till studion också. xD Åkte fel flera gånger, på hemvägen också. Sjukt drygt. :P

Jag vill ju egentligen töja örat sedan, men eftersom mina öronsnibbar är så jävla små så kommer det typ se fult ut. :/ Så jag bestämde mig för att jag ska pierca typ hela örat istället. xD Gjorde ju självklart inte ont alls och känns fan ingenting nu. :) Men de som tar hos frisörer m.m, gå till en riktig piercingstudio istället. Det är inte ens dyrt, kostade mig bara 320 kr på Calm bodymod och de är sjukt jäkla duktiga där och supertrevliga. :) Bara man går in där känner man den trevliga atmosfären. :D Jag sa det också till dem att man känner den trevliga atmosfären och att jag tycker de är bra, och de blev mycket glada och tackade. ^^ xD Den ena som jobbade där gillade min hårfärg också och sa att man blir glad av den färgen, yaay. :D xD

Nu är det bara ett litet "problem" jag har: Det ser sjukt fult ut att ha luggen framför örat och resten bakom, så jag vet inte hur jag ska göra. o_o Får kanske byta så att benan är på andra sidan istället, lär dröja länge innan jag vänjer mig vid det, men jag får nog faktikt göra så. :P

Bild på örat kommer sedan för dom som är intresserade. :P xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0