my weekend

Igår såg jag på Eurovision song contest, det var väl nice faktiskt. :) Åh, England hade fan en bra låt, lite sådär deppig tyckte jag. xD Och det var ju sjukt att Sverige kom trea! :o Trodde inte de skulle komma trea. :P De som vann var ju också helt okej faktiskt, tyckte dock inte italien skulle komma tvåa. o_o Hellre att England hade kommit tvåa. :P Åh, engelsmän talar så sjukt sexigt, älskar deras accent. :D xD

Har blivit grymt sugen på att pierca mig igen. o_o Ska kanske besöka en piercingstudio imorgon och fråga lite om piercing i örat, om jag kan ha det. :) Har ju ngn konstig bula där. o_o I så fall vill man ju fan töja sen också, om jag vågar. xD Men hade fan varit nice, men bara på ena örat dock. Tror inte ens jag kan ta i det andra för den är ju helt konstig, typ stenhård och jätte tjock. xD Btw så är jag ledig imorgon, därför jag tänkte att jag kunde besöka någon piercingstudio imorgon när jag ändå är ledig. ^^

Idag har jag äntligen fått mina tusen böcker i bokhyllan. xD Vissa vill jag fan kasta men Hajs ville ha dem kvar. :( xD Imorgon ska jag ringa gymmet, det är ett måste! -.- xD Skjuter upp det typ hela tiden, lol.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sova sedan kanske, alla sover ju typ nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0