måndag

Idag har varit en lugn dag, har varit i skolan också. :) Men hade en väldigt kort dag i skolan, fick lite tråkig håltimma också. :P Vi har typ inegnting att göra såhär mot slutet, sjukt tråkigt. o_o Imorgon har jag i alla fall en skön sovmorgon enda fram till klockan 11.15. :D

Jag klippte mig också idag, sjukt skönt! :D Nu är håret äntligen kortare och uppklippt igen. ^^ Blev riktigt nöjd i alla fall. ^^

Var också på um idag, det gick rätt bra. :) Ska dit nästa vecka igen. :) Hoppas det blir bättre i alla fall även om jag tvekar på det lite, men det får vi väl se. :)

Nästa vecka tar man ju studenten också, känns lite overkligt och läskigt, ser väl inet framemot det jättemycket men det är ju skönt att man äntligen går ut gymnasiet i alla fall. ^^

På tisdag nästa vecka ska jag tll piercingstudion också för återbesök. ^^ Kliar massor vid örat, haha det läker nog. :P Men smått irriterande ibland, för man vill bara riva och klia tillbaka. xD Snart ska jag äta middag, sen blir det väl att sitta datorn som vanligt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0