lite om allt

Nu har jag betsämt mig vilka kläder jag ska ha på studenten. :) XD Ska inte ha leopardlinnet utan klänningen. :D Men den får ni se senare. ^^ Har dock bild på den någonstans bland alla inläggen i bloggen, men vet itne vilken. o_o xD Tyckte att linnet var för vardagligt och älskar klänningen så det får bli klänningen. ^^ Då ska jag ha en vit rosett i håret och vita ballerina. :) Kommer bli nice. :D

Idag har jag varit hos en frisör med H, hon skulle fråga om blekning. :) Har inte varit i skolan idag, hade bara en lektion så pallade inte gå på den. :) Har även dammsugit mitt rum idag också så gått det går. Och provat mina kläder i garderoben för skojs skull. XD Ska ha en av de nya tröjorna på Grönan på fredag, plus svarta short och ljus leggings, ni får bild sen på fredag. ^^



Idag har det var sjukligt varmt ute! :o När jag och H gick till den där frisören kände man att man skulle kunnat gått utan leggings för att det var så varmt, härligt. :D Ska plugga lite snart, har inte pluggat så mycket på provet så känner att jag bör göra det. :P

Btw, jag ändrade lite på designen också på bloggen, tyckte inte det såg snyggt ut som jag hade innan. :) Plus att bilderna är typ bättre om man har vit bakgrund på inläggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0