Idag

Sitter hemma just nu, slutade redan halv 10 idag, hade bara en lektion idag. :D Vet inet vad jag ska göra idag riktigt. o_o Håller i alla fall på att tvätta kläder just nu. ^^ Är jätte sugen på att spela sims 3, laddade ner det igår men vet inte hur man gör sen. :( Vill spela nu! :o Sitter och äter nötter nu också, sjukt gott. :) xD

Längtar tills jag får hem mina saker från Kawaii-design! o_o De borde komma imorgon, vill ha dem idag. :( xD Haha, jag vill så mycket just nu. xD Vill bli kär, lyckligt kär! :o Helst i någon som har lite problem och mår dåligt, och att den känner att den behöver mig. :D xD Då känner man ju sig garranterat behövd och omtyckt. xD På tal om omtyckt, S gör mig glad! <3 Han är så gullig. :D Loggade in på msn sen på kvällen, bara för att han ville veta hur jag mådde innan han gick och lade sig! :D Är det inte underbart gulligt? :'D <3 Blev riktigt glad och rörd, värmde verkligen i hjärtat! <3 Visserligen är han inte alltid sådär gullig och rar, mest då han själv har problem, men jag blri ändå glad. :)

Vill så hemskt gärna spela Sims nu, får försöka och se om det finns någon tydlig guide på Svenska. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0