idag

Var hos um idag, det gick väl bra. :) Pratade lite om allt möjligt. :P Har många saker jag måste få ordning på. xD Men en av de viktigaste: Få några nya kompisar. Frågan är bara hur, liksom hur fan får men nya kompisar? :o Jag fattar inte, det är sjukt svårt men samtidigt måste jag få nya kompisar för mitt liv kommer bli kaos om jag inte får det. Mitt liv kommer rasa samman, kommer gräva ner mig i ngn depression eller något. :S Fan, vet inte om jag ens kommer lyckas. Känns så jävla svårt och känns så jävla meningslös om ingenting blir bättre. Pallar för fan inte bara sitta och vänta, det borde fan hända något snart.
Annars har jag bara spelat idag. Blir väl att spela lite mer ikväll antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0