Hej bloggen!

Känner mig ensam nu. :( Hatar att känna mig ensam! -.- Längtar fan tills på måndag.

Fick Sims 3 att fungera idag, men tröttnade snabbt på att spela det. o_o xD Ska väl sova snart, för att inte känna mig mer ensam. ^^

Imorgon blir det att ta massa blodprov, sedan gå hem och sova och sedan gå till skolan och ha en lektion. :P På fredag blir det sjukhus och få behandling. :) I helgen kanske jag åker till Steffie, vet inte vad tusan jag ska göra hemma liksom. o_o Men vi får se hur det blir. ^^ På måndag är jag ju ledig, nice nice. ^^ Ska till um då. :) Såg att jag inte kunde åka till piercingsstudion på tisdag btw, så jag får nog skjuta upp det till nästa vecka på torsdag. :P

Materialism doesn't make you happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0