Grönan

Igår var jag på Grönan med H och F! :D Det var kul, åt mjukglass också för första gången i år. :D xD Ett stort plus var att vi slapp köa så jävla mycket också när vi kom dit lite tidigare. ^^ Nu går det bara spårvagnar dit btw, det visste inte jag. :o

Johnossi som spelade där var bra. :D Och spelade de bästa låtarna också. :D Och vi såg Robin där också som var där med hans kompisar. :D Haha, men man kunde ju nästan gissa på att han också var där. :P Men konserten var bra. ^^ Ska fan i mig se bullet for my valentine också som kommer dit i september! :D <3 Då jävlar blir det nice. :D Dock var dte sjukt jävla kallt igår med leggings, frös som en jävla idiot. -.- Så nästa gång man åker dit tänker jag ha på mig jeans, och inget annat. Stod ju och frös halva konserten igenom, inte kul alls.



Vi kom hem klockan 12 inatt, så somnade som en stock på en gång när jag kom hem. xD

Idag ska jag bara hem till mamma, vet inte riktigt vad jjag ska hitta på. Har tråkigt som vanligt och känner att jag är på väg att bli deppig, igen. -.- Har räknat att jag varit det i en hel vecka varje dag, not good. o_o Nu ska jag sociala mig med söta S på msn, bye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0