Gårdagen

Igår satt jag och såg på tv-serien Huset fullt av hundar, den var riktigt bra. :D Ska fortsätta se på det idag om jag hinner. ^^ Sedan köpte jag även massor av söta smycken från www.kawaii-design.se! :D Så jag får väl de i veckan redan hoppas jag, köpte även en jättefin tröja därifrån. :)

På kvällen gick vi till någon Love in Bålsta eller vad det nu hette, det var massa folk som uppträdde och spelade musik, alltså någon liten musikfestival typ. Sedan fanns det ett litet tivoli och vet ni? :D Jag vann ett jättestort gosedjur! :D <3 Plus en massa små också för att det var vinst varje gång. :P Men gosedjuret är jättestort, dock fick den sova i min säng i alla fall. xD Så nu har jag 16 stycken gosedjur som delar säng med mig. ^^ Haha, lite trångt kan jag ju säga att det är. xD



Idag ska vi iväg och köpa lampor och lämna in min kära dator på lagning. ^^ Ska alldeles snart åka iväg. :) Men jag uppdaterar mer ikväll. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0