Flytt idag!

Sitter just nu i skolan och har läst lite bloggar såhär på morgonen. :) Var iväg till vårdcentralen imorse och tog blodprover också. ^^ Idag är det flytt btw! :D Jag har nog inte skrivit det innan men pappa och hans sambo köpte en lägenhet, vår villa är ju stort för vår lilla familj på 4 pers. ^^ Så idag får vi nycklarna dit, nice nice. :D Det enda jag kommer att sakna är trädgården där det finns så mycket fint att fota. o_o

På tal om fota, jag vill iväg på något naturreservat i sommar och fota en massa. :o :D Vill också till skansen och dit tänker jag tag med min kära kamera och fota en massa. ^^ Haha, jag har nog ganska många drömresemål i livet btw. :P Först och främst vill jag besöka Japan, sedan England. Sedan vill jag besöka något stort vattenfall, helst av allt Niagarafallet. :) Sedan vill jag till afrika på någon safari, vill i alla fall till någon speciell djurpark där det finns massor av djur att titta på. :) Haha, undrar om ens en av mina drömmar någonsin kommer att slå in. xD

Lägger in en liten bild på en humla, de är så underbart söta! :'D Tycker inte ni också det? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0