Fail!

Köpte Singoalla blåbär och det smakar precis som Singoalla fast den med hallon! :o Snacka om sjukt jävla fail, det ser typ ut som hallon också. :S Kände inte en enda skillnad typ. o_o Fail! :o Men men, den var ju god i alla fall eftersom jag gillar Singoalla hallon. xD Kunde ju dock köpt hallon istället, fast av Icas märke då det hade blivit billigare. :( Men visste ju inte att den smakade som hallon. o_o Dock var den inte riktigt lika seg, men annars kände jag inte någon skillnad. Stor besvikelse!

Ikväll blir det att tröstäta kakor då. :) xD Ska typ inte göra någonting idag, grymt tråkigt. -.- Plus att ingen är social, som vanligt. -.-

Nu ska jag lyssna lite på musik, eventuellt vila lite om jag inte hittar på någonting annat kul att göra. Väntar bara på att dagen ska ta slut. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0