,

Okej, jag behöver inte ha det bevisat, jag vet att jag inte mår okej alls. Men frågan är bara hur jävla många gånger till jag kommer att behöva få det bevisat igen.. o_o Skulle fan ha ringt idag, nu får jag vänta tills nästa vecka. -.- Men men, får ringa på måndag.

Saknar A btw. :( <3 Känner mig ensam, mycket ensam. Känner mig sämre än alla andra, på allt. Känner mig mindre värd, känns som om jag måste vara perfekt hela tiden och inför alla. Måste vara perfekt för alla, för vänner, ja, alla helt enkelt. Känns som om jag inte kan bli accepterad om jag inte är perfekt. Måste liksom vara lycklig, aldrig klaga på något, le och tacka om någon kommer med en komplimang, måste ta emot allt bra folk säger, får inte tycka annorlunda. Måste vara nöjd med mig själv, får inte må dåligt, måste vara så jävla perfekt. Och jag vet inte varifrån det här kommer men känns verkligen som om jag måste det, bara för att jag inte är lika mycket värd som de andra, för jag är inte det om jag inte är perfekt. Men jag når aldrig perfektionen, misslyckas gång på gång.

Det är så sjukt jobbigt att hela tiden känna att man måste göra allting rätt, allt måste man lyckas med, man får aldrig fälla en tår, man får inte ha en dålig dag, man måste vara så perfekt för annars är man inget värd. Även om man bara låtsas vara perfekt så duger det, för man ska visa alla andra att man är det, annars tycker de inte om en. Det är typ så det känns, sjukt jävla jobbigt. -.-

Dålig och tråkig dag idag, har så mycket i skolan också. Vill fan bara lägga mig ner och skita i allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0