Egna morsdagskort

Idag är det ju morsdag, som säkert alla vet. :) Och jag tänkte tipsa om att göra egna morsdagskort/föedelsedagskort m.m! :D Själv kände jag att jag inte ville slösa pengar på att köpa ett kort, så jag satte mig helt enkelt vid datorn och fixade fram ett eget morsdagskort på Publisher. :D Går ju att göra i Word också, men tyckte det var lättare att göra ett i programmet Publisher. :D Blev faktiskt nöjd med kortet jag gjorde, lade in lite egna bilder som jag hade tagit och så. :) Däremot är skrivarens färg snart slut så färgerna blev ju lite dåliga. :( Men jag tror det blir en rolig överraskning i alla fall. ^^ Egengjort är alltid roligast och de är mer personliga, enligt mig. :D

Känner mig allmänt på humör för att pyssla nu, har lust att göra halsband m.m. Får väl spara pengar så att jag kan köpa pärlor och grejer så att man kan göra egna smycken. :D

Här är kortet jag gjordei alla fall:

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0