Deppdag

Idag blev det en till deppdag. o_o Tråkigt! -.- Fast har i alla fått några nya kläder, av H, helt gratis. xD Sådant är nice. :D Imorgon är det tråkig skola igen. :( Fyfan för skolan alltså. -.- Tur att jag får sova till 7.20 i alla fall nu när jag cyklar till skolan. ^^ Kommer säkert vara kallt att cykla till skolan imorgon men orkar inte bry mig och orkar inte ha någon dryg jacka på mig. xD

Imorgon måste jag börja på läxa 2, har typ massor med läxor som väntar på att bli klara! :o Usch. :( Hoppas hon på um ringer upp mig imorgon också, annars får jag väl ringa dit igen, för något måste jag fan göra. -.- o_o Måste ringa karlssons imorgon och ÖoB, alltså Överskottsbolaget eller vad det heter. :) Ska söka sommarjobb, sent jag vet, men det blev så nu. o_o

Idag blev en deppdag som sagt och nu har jag grymt tråkigt men är inte ett dugg jävla trött så lär ju inte somna nu precis. :(

Här är studentkläderna jag köpte (linnena alltså):





Ska nog ha leopardlinnet! ^^ Plus några ljusa leggings till, annars får det väl bli svarta. :P

Här är bättre bild på min säl jag köpte och en hund jag köpte för ett tag sen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0