8 maj

Sjukt tråkig dag idag. -.- Skulle egentligen ha följt med och köpt en tv men det blev inte av p.g.a diverse anledningar. Så nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, just nu spelas låten The taste of regret med bandet In fear and faith. :) De är grymt bra, påminner mig dock om E lite grann. :/ :P Haha, fast honom har man ju liksom kommit över men iaf. :P Åh, In fear and faith är så grymt bra! <3 Kärlek på dom för fan! :D

Igår var väl en helt okej dag. :) Bortsett från vissa små saker men de stör ju inte mig längre, så det är typ fixat. ^^

Imorgon blir det att ringa um. ^^ Ska bli skönt, måste fan få tid typ snart. o_o Palla vara deppig varje dag liksom. I think it's depression. But who knows. ^^ Värt att nämna är ju att det är mild i så fall. :P

Imorgon får jag hem kläderna!!! :D Förhoppningsvis, annars landar de i brevlådan på tisdag! :D Woho! :'D Imorgon måste jag också ringa Karlssons, sedan ska jag beställa en tid hos någon frisör. :) Håret behövs klippas en del. ^^ Sedan kan man bli fin! ^^ xD Just ja, många samtal det blir imorgon, måste ringa gymmet också eftersom de fortfarande drar pengar från mig. :) Nu ska jag typ göra ingenting, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0