-

Just nu har jag håltimme så jag är hemma och sitter vid datorn. :) xD Ska vila lite också snart, är sjukt trött idag. :o Vaknade kl. 02.08 idag av att radion sattes igång med sjukt hög volym. o_o Jag tror att det var någon larmgrej. xD Sedan kunde jag nästan inte somna om efter att jag hade vaknat av den, blev ju helt jäkla klarvaken. o_o

Snart ska jag typ äta lunch. :) Och idag blir det att skriva en massa personliga brev, ska söka jobb på lite olika ställen och skicka in CV. Det var iaf hyffsat nära, Järfälla liksom, inte allt för långt borta. :) Tivvlar dock på att jag får något jobb, men man kan ju alltid söka. :)

Skriver kanske mer senare, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0