Worried

Sitter just nu och oroar mig som fan. Är orolig över A. Han har inte svarat på över 12 timmar på mina sms, har t.o.m ringt honom. Men han svarar inte. Hoppas det inte har hänt något, kanske är han bara och renoverar.

Dessutom börjar jag få dryg jävla ångest nu. Har försökt skjuta undan den och försökt fokusera på annat hela dagen idag. Och folk börjar fatta att allt inte är bra. Snälla, orkar inte att folk går runt och oroar sig. Jag mår bra förutom att jag inte vill eller orkar göra annat än att vara hemma, plus att jag får ångest om jag känner mig ensam, känner mig nedstämd, eller så kommer den bara helt plötsligt.

Kan inte sluta oroa mig över A. Tänk om något har hänt, tänk om det är akut. Fan, tankarna kan inte sluta snurra runt i huvudet. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0