Trött, nedstämd, ångest.

Är fruktansvärt trött idag. -.- Vill bara lägga mig i sängen och sova. Ont i huvudet har jag också. Fyfan, är så jävla trött. :( Please, give me some fucking energy! -.-

Måste boka tid hos psykolog elr ngt, vet ine om jag är trött psykiskt eller fysiskt. Vet seriöst inte, men orkar fan ingenting. -.- vill sova hela tiden eller bara ligga i sängen och tänka.

Ska äta middag på restaurang idag, typ tråkigt och jag orkar egentligen inte det. Förstår inte varför jag är så trött hela tiden. :S Något måste ju fan vara fel och jag äter precis som jag alltid gjort och jag sover lika mycket som alltid. Så jag förstår inte vad som är fel, har känt såhär i flera månader nu. :S

Känner mig typ smått ledsen också. Känner att jag typ vill att någon ska se mig, på riktigt. o_o Men det har troligtvis med min barndom att göra. föräldrarna jobbade ju så mycket att jag aldrig kände att jag fick den där uppmärksamheten jag behövde och barn behöver ju mycket uppmärksamhet. Det var också därför jag ljög så mycket när jag var liten. :P Kunde dra ihop värsta storyn bara för att få uppmärksamhet, ljög fan om allt möjligt. xD Jag ljög t.o.m. om att jag hade fått en lillasyster. XD

Saknar A nu. :( <3 Kommer inte bli social med honom förrän imorgon för att han ska på fest. :( Känner att jag troligtvis kommer få ångest idag också. -.- Pallar inte! :o Känner den redan bita tag i mig nu, sakta men säkert börjar paniken komma så fort jag tänker smått ledsna tankar. Får inte tänka på jobbiga saker. Måste tänka positivit, tänka på roliga saker. Bort, bort med allt dåligt.

Orkar inte. Ge mig bara glädje och ork så kan jag hålla tyst. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0