Orken är borta

Har börjat se på One Tree Hill nu och det är riktigt bra. :) Har ju sett några få avsnitt på TV när det gick men det var inte bra alls när man inte hade sett från början. Nu tycker jag om det massor. :)

Btw har jag fullt upp i skolan. -.- Ett läxförhör i psykologin, men har dock inte anteckningarna till det så kan inte göra det. Sedan har jag läxförhör i religion och kan knappt hälften. Efter sportlovet har jag en redovisning som jg måste göra, måste lägga till mer fakta och sådant. Sedan har jag ett projekt samma vecka som ska vara klart. Sedan har jag ett gammalt prov jag måste göra. Och till sist har jag ett fördjupningsarbete i psykologi, 3 jävla A4-sidor ska man skriva. Helt otroligt, orkar fan bara inte med allt det här.

Jag vet inte ens om jag orkar plugga efter gymnasiet, inte jobba heller egentligen. Känner mig helt slut. :/ Måste få tillbaka min ork och vilja för att kunna klara allt.

Dessutom, jag ber mina vänner om förlåtelse, jag orkar inte umgås med någon nu. Jag orkar inte vara med kompisar, vill bara sitta hemma hela tiden. Jag orkar inte ens träna, eller bry mig om hur jag ser ut. Jag orkar inte gå på konserter eller festivaler och jag orkar knappt gå till skolan. Jag orkar inte ens följa med till affären längre eller shoppa, ingenting. Energin, orken, lusten, allt är bara borta.

Ska försöka fråga um vad jag ska göra för jag kan inte ha det såhär. Det blir inte bättre, jag har känt såhär enda sedan i höstas och ingenting har blivit bättre, bara värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0