O.C

Insåg idag att jag nu har kollat på alla avsnitt i The O.C :( Tråkigt, då har jag inget att kolla på, på sportlovet. o_o Måste erkänna att serien är sjukt bra! <3 När den gick på tv förut tyckte jag inte alls om den dock. :P Då avskydde jag också karaktärerna Marissa och Ryan. xD Vet inte varför dock, men störde mig på dem. :P

Men nu när jag började se på den här serien gjorde jag inte det, gillar serien starkt nu. :D

Btw älskar jag kaninen Pancakes! :D Haha, ni kan tänka mig vad jag sa. xD Jag bara "Naaw! Vilken söt! Jag vill ha den! :(" när jag såg den på datorn. xD Kollde nämligen på serien via datorn. :)

Helt otroligt, nu sitter jag och lyssnar på Paramore. Min ena tengent på datorn dampar btw. o_o Måste trycke jättehårt för att det ska bli stor bokstav. o_o

A åker förmodligen bort på sportlovet, kommer sakna honom massor. :( <3


Om ni undrar varför jag knappt uppdaterat bloggen alls är det för att jag tittat på O.C hela tiden typ. o_o
Skönt, nästa vecka är det sportlov, längtar! <3 Dock kommer jag ha jätte tråkigt. :(

Btw, det är ngt fel igen på blogg.se -.- Kan inte ha bilden i mitten centrerad utan att texten under också blir centrerad. Fatta vad irriterande.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sådär har det varit för mig med! Inte alls gillat ett program och sen helt plötsligt bara plöjer jag igenom alla säsonger från pilot till slut. Skumt, haha!



SV: Ja jag pluggar fortfarande fast nu har vi vårlov (terminen är slut) sen några dagar tillbaka. Jag är inte så mycket skolmänniska så jag är nog rätt dålig på att skriva och berätta om det, det ber jag om ursäkt för :) Det finns inte så mycket att säga om det dock, händer inget speciellt och jag är aldrig i skolan "privat" typ för kompisar och så.

2011-02-14 @ 16:41:01
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0