Lite planer

Inom en snar framtid tänker jag återskaffa min piercing i underläppen! :'D Den ska vara centrerad, precis som innan. :) Fick ju ta ut den när jag opererades. Ska göra den på Plain pain i Sthlm. :) Han som jobbar där är en sjukt bra piercare som alltid är villig att hjälpa om man undrar något eller så. ^^ Dessutom ligger det så nära centralstationen, så det är ett stort plus. :)

Hade gärna velat åka till Calm och göra den för omväxlingens skull, plus att piercarna där är jätte trevliga och så, men vägen dt är så krånglig och dryg att jag lätt skippar det. :P

Veckans planer:
-Plugga
-Sova så mycket jag kan (är redan sjukt trött nu o_O)
-Njuta av håltimmarna och sovmorgnarna vi har denna vecka

Haha, inga riktigt viktiga planer förutom pluggandet. xD Nu när man varit sjuk från skolan ett tag känns det nästan tungt att gå tillbaka dit igen. :( man känner verkligen att man inte vill till skolan alls, speciellt inte plugga. -.-

Btw! jag har köpt en klänning! :D Sjukt snygg, på bilden iaf, får se hur den sitter irl. xD

Såhär ser den ut:



Köpte även en t-shirt som ser ut såhär:



Hade kollat på den där klänningen i flera veckor, och bestämde mig igår för att beställa den. :D Tröjan var dock tillfälligt utsåld så lär ta lång tid innan jag får dem, kanske 3 eller 4 veckor? Hoppas de kommer så fort som möjligt i alla fall. :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

SV: Jaaa! Musik med! Hahaha. Jag brukar också ha ett album för att jag gillar en låt och när den låten slutar så spelas låten efter men det är ju inte den jag gillar. Så då byter jag tillbaka. Men efter ett tag så är det den andra låten jag går och nynnar på, den tvingade sig själv in i skallen på mig. Det händer heeela tiden.



Jag studerar inte distans men på Universitets nivå så det är inte som i grundskolan när man måste sitta i skolan från 8-15 måndag - fredag tack och lov. Schemat är ganska upp och ner och jag går bara om det är ett absolut måste annars föredrar jag att vara hemma mot klassrummen.



Tack, vad du är söt! <3 kul att du skrev, det är så roligt att prata med en massa nya människor, det gör bloggen så rolig!

2011-02-14 @ 17:16:06
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0