Jobbig helg

Min helg som jag skulle berätta om var ganska så jobbig.

På kvällen i fredags märkte jag att min infektion vid bölden vid yttre blygdläppen hade blivit värre, så jag åkte in till akuten. Där fick vi vänta i flera timmar. Sedan fick jag ta prover och de kikade lite på infektionen. Dock gjorde de inte mer än så, så jag fick åka hem igen och komma tillbaka klockan 9.00 nästa morgon.

Så jag var hemma 02.30 och fick 5 immars sömn. Var sjukt trött på söndagen. De tog nya prover och de var bättre men jag fick ändå antibiotika.

Var på återbesök igår, de kunde inte ta bort stygnen ännu för att det läkt så segt. Så jag ska tillbaka dit nu på fredag för återbesök igen. o_o xD

Väldigt mycket besök på sjukhuset blev det för min del i helgen då. :P Jävligast var ändå på natten, jag var så otroligt jävla trött! :o Det var läkaren också, hans ögon var helt bldröda. :o Och han såg ut att kunna somna vilken sekund som helst. xD Stackare. o_o

I måndags gick jag till skolan med mjukisbyxor. Ja, ni läste rätt, mjukisbyxor. Något otroligt ovanligt för att vara jag. xD Hade faktiskt aldrig haft mjukisbyxor i skolan innan. :P Men operationssåret är fortfarande lite känsligt så vill liksom inte skava sönder det med jeans. xD Imorgon blir det kanske leggings, får se. :) Orkar seriöst inte bry mig om hur jag ser ut längre så jag fixar aldrig mitt hår heller, orkar inte.

Slänger in en liten bild på min outfit jag hade idag och igår. ^^



Denna tröja alltså:


Älskar den tröjan btw. ^^ Förlåt för sämst bildkvalite, bilderna är tagna med min kassa mobilkamera. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0