..

Det finns tre saker jag är rädd för. Då menar jag rädd, verkligen rädd för. Det finns mycket som skrämmer en här i livet, mycket att vara rädd och och rädd för. Men, dessa tre saker är mina största rädslor.
Det första som jag är rädd för är att förlora A. Och jag menar det, helt allvarligt. Han är min bästa vän, på riktigt. Han har alltid funnits där, vi kan skriva om vad som helst och prata om allt. Jag är rädd för att förlora honom för då förlorar jag en del av mig känns det som. Jag älskar honom, massor.

Det andra jag är rädd för är att dö ensam. Tänk om kärlek inte finns, inte finns för mig, att det inte finns någon kärlek för mig. Det kvittar, bara jag har A eller en vän som honom. Och jag vet att det inte finns någon annan som honom. Vill inte dö ensam. När jag dör, eller de sista timmarna, dagana i mitt liv, vill jag inte vara ensam.. Vill vara med A eller någon annan lika viktig person.

Den tredje saken jag är rädd för är att inte utnyttja livet fullt ut, göra allt det man vill, nå sina drömmar o.s.v. För det här är den enda chansen, den enda, den sista. Och jag vill kunna känna mig stolt med mitt liv, vad jag har uppnått, vad jag åstadkommit med. Bara det är viktigt. Bara det betyder något för mig. Vill inte ångra att jag inte gjorde de där sakerna jag ville. Detta är även anlednngen till att jag är livrädd för att mitt liv ska ta slut.

Älskar dig A, massor. :) <3 Tack för att du är världens bästa vän. :) Haha på tal om A, saknar honom nu faktiskt men tror att han sover. :) Eller, jag vet att han sover. o_o imorgon är det fredag bw. Vill inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0