..

Idag var jag i Enköping och tog bort stygnen, gjorde för fan ont! :o Och läkaren uttalade mitt namn typ konstigt, lät ju jätte fult. -.- Så hade typ lust att spraka på henne när jag låg där på britsen och hon tog bort stygnen och det gjorde jätte ont. xD Haha, men jag blir typ som ett litet barn när jag får ont eller så, blir typ grinig och sur. xD Haha, jag är skum. o_o

Ska snart iväg till skolan igen, gick hem efter religionskunskapen för att vi inte hade något att göra. :) Ska till vårdcentralen nu och ta blodprover. :) Sen ska jag låta de stämpla ala kvitton så jag får frikort nästa gång jag åker till sjukan. :D Efter det tänker jag springa till Ica och köpa någon sådan där Måltidsersättnings bar. :D De är jättegoda. xD Brukar köpa Nutrilett Bar, Peanut and Cranberry. :D Supergod! :o xD

Ska kila iväg ner till vårdcentralen, skriver mer ikväll! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0