Worthless day

Idag har varit typ sämsta dagen på länge. -.- Var på IKEA idag, H skulle ha en ny säng. Det var helt okej där, vädret gjorde dock så det blev lite deppigt. -.- Skitväder asså. :o Men men, det var rätt kul där ändå. ^^

Sen åkte vi ju hem, H och hennes pojkvän skulle till någon Magic Dinner som de var på hela kvällen. Jag har typ bara suttit vid datorn idag, känner mig sjukt ensam och ingen är social. Socialade mig dock en stund med någon trevlig typ på msn. :) Men nu är han offline. :( Haha nätvänner, typ det jag har mest. xD Fast har i alla fall S som jag träffar också, det är nice. :D A kommer ju inte i sommar och vi träffas ju inte så ofta så jag räknar honom nästan som en nätvän, fast bara nästan så han är ändå vanlig vän. :D Aa, ni fattar. xD

Men sjukt tråkig dag idag. Livet hade ju kunnat bjuda på en bättre dag. Imorogn måste jag plugga också, fyfan för plugg. -.- Vill bara lägga mig ner och vakna upp när allt skit är över. Fyfan, pallar inte skolan eller några måsten överhuvudtaget. Eller ja, orkar typ inget alls. Hoppas um ringer mig tillbaka på måndag i alla fall, måste fan träffa någon. o_o Och det snart innan skolan blir lidande på riktigt. Självkänslan måste jag också jobba med, jävligt mycket, eftersom den ligger på botten nästan.

Aja, nog om min tråkiga och deppiga dag. Hoppas ni andra haft en trevlig dag i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0