Till stan

Idag ska jag åka till stan till Plain Pain och pierca underläppen, alltså centralt. Det va där jag hade förut, men fick ju ta ut den för att jag skulle opereras. :)

Sedan ska jag kolla efter lila bollar/kulor till tungpiercingen. :D Vill ha gröna också. :P

Sitter just nu och lyssnar på musik. Lyssnar på Bleeding Through. :) Imorgon ska jag till djuraffären där jag praktiserade och hälsa på. :D Wie, då får jag hälsa på alla djuren där också. :D Ska bli kul. ^^ Tänkte att jag tar bussen dit, mitt busskort har ju inte gått ut än. :)

Åh, jag vill träffa någon. :( Vill träffa A. o_o <3 Vet dock inte om vi kommer att ses något i sommar. :/ Men v får se. :)

Typ nästa vecka måste jag till um också. o_o Måste fan prata med någon, det är sämst att vara depp mitt i våren/sommaren typ. -.- Och det verkar inte gå över av sig självt så jag får väl gå till någon psykolog eller var jag nu ska gå. Liksom man orkar ju inte jobba eller något om man känner sig ensam och nedstämd hela tiden. Då är det bättre om man får hjälp. :) 

Nu ska jag dra in til stan, bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0