Skolan idag

Idag var jag i skolan, pluggade ganska så bra på första lektionen faktiskt så det var bra! :D Men efter det tappade jag fan fokusen och koncentrationen helt. o_o Jag kunde verkligen inte koncentrera mig och kände mig bara sjukt rastlös så jag smsade och fyllde i linjerna i mitt block. xD Bra jobbat liksom. :P Funderade på att skolka imorse men nee, ingen skolk för mig nu. :) Imorgon vet jag dock inte om det är värt att gå till skolan bara för två lektioner. o_o Men får väl dra mig till skolan i alla fall. -.-

Ringde um idag, de har bara öppet två dagar i veckan. :o Så de hade inte öppet idag. Ringde till någon kurator som skulle jobba på vårdcentralen men tydligen gjorde hon inte det. :S Man skulle ringa vårdcentralen men fanns ju bara typ alternativ som "läkare" m.m. -.- så jag får väl ringa till typ läkare imorgon och fårga var fan man ringer. xD Måste liksom ta tag i det här snabbt eftersom skolan drabbas av det hela också. -.- Har ju koncentrationssvårigheter på grund av hur jag mår också. -.-  Drygt som fan och vi ska ha prov om två veckor på något kapitel jag inte ens har någon koll alls på. :S Sjukt sämst att jag vra sjuk förut, missade ju fan massor som de gick igenom då. -.-

Imorgon tänkte jag gå ut på trädgården och fota blommor m.m. om solen skiner. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0