Praktikperioden slut

Igår var sista dagen på praktiken, trist. :( Har trivts så himla bra där! Praktiserade ju på en djuraffär. :) Åh vad jag har tyckt om att vara där. Varje kväll längtade jag tills det blev morgon så att jag fick komma dit. Det är såhär ett jobb ska kännas men p.g.a min allergi kommer jag aldrig få känna såhär. Liksom jag har mått så himla bra när jag fått vara där, det är inte ofta man mår sådär bra eller bra överhuvudtaget. Men nu var u den praktikperioden slut. :/

Men i veckan skulle jag i alla fall komma och hälsa på. :) Vi skulle fika eller något. :P Och jag måste lämna tillbaka min skylt där det står "Prao-elev" på som jag såklart råkade ta med mig hem. xD Ska dit antingen på tisdag eller torsdag. :) Samtidigt tänker jag köpa en av deras supersötat ändare som de säljer där. ^^ xD Jg röker ju inte men man kan u tända ljus med den. :P Men de var så otroligt söta, det var liksom bilder på hundvalpar på dem. :D xD
  Sedan ska jag väl hälsa på djuren också. :D Naaw, jag sa hejdå till den ena kaninungen igår. xD Den är så otroligt söt,  tänk er en liten knainunge på sex veckor. :D Jag vill ha en. :( Eller en råtta, eller en hamster. Men men, får vänta tills jag flyttar hemifrån.


Just ja, jag har fått hem min studentklänning jag köpte. Dock var det en stor besvikelse, den satt inte alls bra och man såg större ut än vad man är. Så det blir att returnera den tyvärr. Nu funderar ag på om man kan ha ett leopardmönstrat linne i färgen vit/svart eller ros och ha ne svart kjol till. Men jag vet inte om det passar till studenten precis. :/ Ksn inte ha något vitt för jag passar inte i vitt. Får väl fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0