Piercingen tagen

Har varit i stan idag hela dagen. :) Var där med H och F. :) Piercade underläppen också idag på ANT. ^^ Det var inte öppet på Plain Pain så gick dit istället. :P Gjorde dock mer on den här gången. o_o Men det kan ju dock vara för att det vuxit brosk på sidorna eller vad han nu pratade om. :P

Sedan köpte jag ett gosedjur, en säl. :D Sjukt söt är den! :D Det är fårn märket Bukowski eller vad det heter. Så den kostade ganska mycket men den var värd pengarna. :P

Sedan köpte jag ett par skor också. :) Ser ut som converse fast att det är utan märket, så det är väl typ fake eller vad man ska säga. :) Men de ska ydligen hålla bättre så vi får hoppas på det. :D Mina vinterskor är tydligen trasiga redan också så nästa vnter får man köpa ett par nya. o_o

Nu är man ju dock hemma igen och är helt depp. -.- Fan, så fort jag kommer hem blir allt tråkigt och jag blir deppig. :( Ska boka tid till um typ imorgon eller någon dag, alltså rnga dit. :P Men tiden kommer jag inte få förrän nästa vecka ju. :)

Såhär ser sälen ut som jag köpte:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0