Nya planer

Har inte uppdaterat på ett bra tag så tyckte det var dags att göra det nu. :) Jag är ju ute på praktik nu så jag hinner inte heller göra så mycket på kvällarna. :) Trivs superbra på praktiken! :D Praktiserar på en djuraffär. ^^

Jag har ändrade planer om min framtid faktiskt. Ska inte söka in till folkhögskolan i Finland. Varför jag inte tänker göra det är för att jag känner av min allergi nu när jag praktiserar å djuraffären och jag vill inte göra den värre. Så jag kommer bara att ha djur hemma när jag flyttar hemifrån och sedan jobba med något annat. :) Tänker söka in till en skola i Hultsfred eller Linköping, till linjen Evenemangsproducent. :D Eller så söker jag in till en kort skrivarkurs där man får olika skrivövningar men mest inom poesi och noveller. :) Låter bra, vill utveckla mitt skrivande en del. ^^

Idag ska jag plugga sjukt mycket, har en hel uppsats jag behöver bli klar med och påbörja på en annan. :/ Känns jobbigt, sedan har jag ju ännu en till jag skulle behöva bli klar med. Fan för plugg! -.-

Måste bara skriva min ena dikt här också. xD Skrev den bara för någon dag sedan. :)

Jag

Känner mig så jävla dålig,
Känner mig så jävla svag,
Känner att jag inte räcker till,
Jag skäms för varje andetag.
Känner att jag ångrar,
Känner att jag vill fly,
Känner att jag är en börda,
Lika tung som bly.

Nu ska jag försöka få tag i A, han sover säkert. :( xD Sedan ska jag väl åka iväg hem till mamma.


Kommentarer
Postat av: a

Mobilen sönder gå in på msn =)

2011-04-10 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0