Idag

Idag var jag på djuraffärne en snabbis, lämnade prao-skylten dit och typ gosade lite med djuren. :P Naaw, hunden blev glad när den såg mig. :'D <3

Sedan har jag skrivit massor med B idag. ^^ Blir faktiskt glad av att skriva med honom. :P :D

Resten av dagen har varit ganska så jobbig, hänt ganska mycket idag. Eller rättare sgat så har det varit rätt så mycket idag. Och nej, det är inte ditt fel A så känn inte typ dåligt samvete eller något. <3

Har inte varit såhär på länge, fyfan känns som hela relationen kommer förstöras. Känns som om den redan gått sönder en del, men jag vill ju bara Ditt bästa. Och jag vet inte om det kommer att fixa sig men jag hoppas det, vet att du sa det men kan inte lita på dig längre så jag vet inte om det bara var ännu en lögn eller om det faktiskt var sant. Men jag hoppas ju dock på att det var sant. Men du ska veta en sak att förlora dig är fan det sista jag vill för jag tycker om dig och du är min enda vän. Vill inte att det här förstörs bara p.g.a det här. <3

Hoppas dagen imorgon blir bättre iaf. :) Tvivlar ju dock på det för då ska jag antagligen bara sitta hemma och glo hela dagen. -.- På fredag ska jag i alla fall till djuraffären igen och fika med dom där. ^^ Ska dit 15.30. :)¨

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vet inte riktigt vad jag ska göra. o_o xD Vill egentligen hitta på ngt kul, det har jag velat hela dagen. :P Bye bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0