Helgen

I fredags så åkte jag till djuraffären igen och hälsade på. :P Det var rätt kul, fick ett påskägg av dem också. :P Naaw, jag vill ha deras lejonhuvade kanin! :o Men får inte ha djur för mina föräldrar såklart. -.- :P
  Sedan gjorde jag inte så mycket mer den dagen. :) Tog ut min läpp piercing i underläppen dock. xD Staven var ju för kort och det gjorde så in i helvetes ont och sved så jag pallade inte ha den så mer så jag tog ut den. :P Men jag har tänkt ta om den i höst istället, jag hoppas som fan att ärrvävnaden försvinner bara. :( För den är rätt tjock just nu. :/ Men men, vi får väl se. :)

I lördags åkte jag till S och M, det var nice. :D Vi gick på någon fest på kvällen också hos någon de kände, det var kul. :) Fast vi drack ju inget såklart. :) Vi kom hem typ lite efter 3 eller något.
  Sedan idag var de på någon fotogrej, alltså modell för en dag. :) Jag ville ju dock inte vara med men jag tittade typ på. xD Tog typ bara 1 timme och 30 min där. :P Sedan åkte vi hem till de igen och satte oss ute och njöt av dte varma vädret.
  Har haft ont i magen hela dagen också så jag åkte hem idag. Fyfan vad tråkigt det är här hemma. Vill fan inte vara här. -.- Jag vill liksom göra något hela tiden.

På tisdag är det skola igen, fyfan så tråkigt! -.- Känner mig så jävla trött på att göra saker man måste, vill bara göra roliga saker hela tiden. Fyfan, har två uppsatser som jag måste börja med. Seriöst, hade någon gjort de på betalning hade jag kunnat betala för att få de gjorda. Haha, någon som vill tjäna typ 250 kr genom att skrva min uppsats? :D Haha nää, jag skoja. xD Men är så jävla trött på skolan, trött på typ allt. -.-
  Men men, life sucks. Ska iaf boka tid hos um på tisdag, måste fan göra något åt min självkänsla och allt annat. För varenda jävla jobbannons jag läser känner jag "Där passar inte jag" och jag kommer aldrig hitta något jobb om jag inte gör något åt allt. Liksom vem fan orkar ens jobba om man känner sig nere typ hela tiden? -.-


Ska färga håret snart också så fort H har tid att färga det åt mig. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0