fredag 29/4

Idag är det fredag! ^^ Jag har varit i skolan idag, var en kort dag. :) Egentligen skulle jag ha slutat nu, 16.00, men jag skippade psykologin. Dock fick det vara sista gången jag skolkar från psykologin med tanke på att jag har ganska hög frånvaro från den kursen. o_o

Jag har även färgat mitt hår nu. Sämsta resultatet ever! :o Färgade ju med lila hårfärg men inte fan blev det lila. :S Blev typ jättemörkt och det skiftar typ i någon mörkröd i solen eller ljuset. Fick även några svarta slingor i håret. -.- Snacka om fail, är missnöjd med färgen. Men men, börjar vänja mig smått vid hårfärgen nu. :P

Idag ska jag till lindex, måste köpa några leggings. Ska även kolla efter nagellack, sådan där Graffiti nail. Aa, ni vet vilken jag menar förhoppningsvis. :P

I helgen måste jag tyvärr plugga, får se hur det går då. :P Sedan ska jag väl bara vara hemma hela helgen och tråka. -.- Magen har blivit bättre nu i alla fall, var ju dålig i magen enda sedan i lördags men idag är den faktiskt bra. :)

Just ja, jag har även fått hem studentkläderna nu som jag köpte! :D Är grymt nöjd med dem, vet dock inte vilket linne jag ska ha. xD Leopardlinnet är sjukt snyggt men då måste jag ha några leggings till. :/ För om man har shorts syns de ju inte eftersom linnet är så långt. :P Funderar på att kanske ha vita leggings, har jag svart blir det ju för mycket svart. :( Jag får se hur det blir med den saken helt enkelt. :) Lägger in bilder på linnena ikväll. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0