Fotat

Idag stannade jag hemma från skolan. Orkade inte gå på bara en lektion och en halv lektion på bara 30 min. Plus att jag har så svårt att koncentrera mig och är så sjukt trött på skolan. Så jag valde att stanna hemma idag. ^^ Däremot har jag pluggat en massa här hemma istället. :D Känner mig duktig, har skrivit halva mitt informationhäfte nu. :D Ska skriva mer aldelles snart. ^^

Resten av dagen har jag varit ute och fotat i trädgården. ^^ Är dock inte nöjd med de normala bilderna på träd eftersom det inte blir lika skarpa bilder då. :( Får försöka lära mig mer om hur man får de skarpare. :)

Tänkte lägga upp några foton som jag har tagit idag. ^^







Känn vårkänslan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0