,

Skrivit några nya dikter de senaste dagarna, 3 eller 4 har jag skrivit. :) Blev ganska så nöjd med den ena. ^^ Men tror min självkänsla gör så att jag inte vågar vara nöjd, inte vågar tycka de är bra.
  Tänk egentligen vad mycket en dålig självkänsla gör. o_o Att inte våga tycka om sig själv, att inte våga acceptera hur man ser ut, vem man är. Att skämas för allt man gör, att skämas över sig själv. Att aldrig vara nöjd, att aldrig våga säga något bra om sig själv. Att aldrig kunna tycka något bra, att alltid trycka ner sig själv. Det är exkt så det är för mig. o_o Vågar aldrig annat än att tycka dåliga saker om mig, tyvärr. Tycker jag något är bra så vågar jag inte erkänna det och tänker då istället att det inte alls var bra. Man längtar efter bekräftelse, på att man inte är något bra.


Nej snart ska jag sova. :) Praktiserar nu btw, därför jag inte uppdaterat så bra. :) Trivs enormt på praktiken också, det känns bra. :D Men jag uppdaterar mer imorgon, godnatt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0