-

Imorgon börjar skolan igen, fyfan. Jag känner ärligt talat för att skolka imorgon. -.- Men måste gå till skolan ändå tyvärr. Som tur har man i alla fall lite sovmorgon då. :) Idag har jag köpt en väska, ett nytt usb-minne och mer hårfärg från H&M. :D Haha, man passar ju på medan man hittar. xD Sen såg jag en systemkamera och jag vill fan ha en systemkamera alltså! :o Ska spara massa pengar så att jag kan köpa en sedan. ^^

Känner mig deppig idag igen. Fyfan, allt är bara så blä. Vill bara få bort den här känslan Nu och fort. Fyfan, jag måste verkligen träffa någon psykolog eller något snart. Pallar inte må såhär, det är så jävla jobbigt, speciellt när man får ångest. Man vill liksom bara bli av med alla dåliga känslor fort som fan men man vet att de inte går över så snabbt och får panik. Och har tänkt en del på vad jag skulle vilja jobba med men jag kommer ärligt inte på någonting. Så jag vet inte, men får ju i alla fall söka jobb tills jag kommit på vad jag vill. Vill ju i och för sig jobba med djur men det går inte när jag är allergisk. Men jag kanske kommer på vad jag vill jobba med sen när jag mår bättre, för ingenting känns ju särskillt lockande när man mår dåligt. :P Fattar inte ens hur jag ska orka jobba om jag mår såhär. :S Men jag får antagligen hjälp innan det, hoppas jag. För jag orkar knappt skolan längre, känns som om jag inte skulle orka bry mig om jag fick IG i något ämne t.o.m.

Nästa helg vill jag fan göra något kul igen, kanske åker till S då igen. :P Men jag vill inte vara hemma för jag tycker det är så sjukt tråkigt hemma. Behöver liksom komma bort lite. :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, bye! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0