Såhär såg min dag ut

Idag har jag bara varit hemma, suttit och smsat med min bästa vän A och sedan har jag gjort klart mitt pussel på 1000 bitar idag! :D Yaay på det! :D Fick pusslet av min mamma i födelsedagspresent i år. :) Såhär ser pusslet ut nu när det blev klart:



Det var riktigt kul att lägga det här pusslet och bilden är riktigt härlig! :D Älskar att lägga pussel, i alla fall då det inte är allt för svårt. xD Så det här är det min tid har gått åt mest till idag. :P Men roligt var det, lite trist när det blev klart bara, då har man ju inget pussel att lägga längre! :o :P

Till mellis idag åt jag förresten en riktigt god och somrig dessert! :D Kesela vanilj + lite grädde + jordgubbar var ingredienserna. ^^ Jag vet dock inte riktigt hur man gör den men det är jätte enkelt tror jag, haha det var min mamma som gjorde den. :P Här kommer två bilder på hur den ser ut i alla fall:




En riktigt god dessert är det kan jag tala om för er! ^^

Så detta var alltså min dag idag. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0