Träning idag

Idag har jag inte så mycket planer faktiskt. Det blir väl mest att sitta här framför datorn antar jag. Men ikväll blir det att träna! :D Känner mig inte helt lika taggad som igår tyvärr. o_o I förrgår var jag också sjukt taggad på att träna, men idag känns det som att jag inte orkar riktigt. Men det ska inte stoppa mig från att träna! ^^

Angående kameraköpet så lutar det mot att köpa Canon Powershot S90, men jag är fortfarande lite osäker. :) Vill ha mer pengar också, det känns som om jag inte har tillräckligt mycket med pengar. xD Dessutom försvinner några hundra nu när jag ska klippa mig också. :/ Ska klippa mig innan skolan börjar, uppklippningen är förjävlig just nu. xD Har säkert inte klippt mig på lite mer än 7 månader. :P

Saknar fortfarande A fruktansvärt mycket. o_o <3 Men nu har det lagt sig lite, minns inte riktigt känslorna så mycket, hur det kändes att få vara med honom alltså. Nu lät det där konstigt, men jag menar att jag inte minns riktigt hur glad jag var, minns inte känslan av lycka när han faktiskt var här livs levande i mitt hem. :P Haha, nu lät det där säkert ännu mer komplicerat men jag hoppas ni förstår vad jag menade. :P

Jag måste nog tvätta en massa kläder idag också, trist. o_o Hela tvättkorgen är överfull just nu.

Nej, nu ska jag spela lite på mobilen. :) Har nämligen åtminstone 3 roliga spel på den! :D Wie! ^^ Dessutom är jag riktigt jävla rastlös just nu och vill hitta på något kul men tyvärr, finns inte så mycket kul just nu att göra. o_o Dessutom, det blir inte att gå till UM, vågar inte gå dit och vad fan ska dom göra liksom. Så det blev inget av det heller.

Nej, nu ska jag svara på min nalles sms (menar såklart A) och sedan spela lite, bye bye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0